Klantenservice: 085 - 0602232 (maandag t/m donderdag van 9.00-17.00)

Zoeken
Sluit dit zoekvak.
Kerstvakantie!
De webshop is gesloten van 19 december  t/m 12 januari 2025.
Je kan in deze periode wel bestellen maar de bestellingen worden vanaf 13 januari verwerkt.

Patronen

Hier vind je alle meest gestelde vragen over patronen.

Waar kan ik mijn gekochte patroon vinden?

Het patroon zit uitgeprint in het pakket bij  de bolletjes. Scan het patroon in of maak er een foto van zodat als je hond/kat/kind het patroon heeft opgegeten, je nog steeds het patroon kan gebruiken. Ben je het patroon toch kwijtgeraakt dan kan je deze hier weer opvragen https://www.bijtanteroos.nl/het-verloren-patroon/

Onderstaande tekst geldt voor  bestellingen vòòr september 2022.

Je vindt het patroon in de laatste bevestigingsmail en een geprinte versie bij het garen in het pakket. Deze wordt verstuurd zodra de bestelling hier is afgehandeld. Bij de producten staat ‘Download’ met daarachter een link, zo haal je het patroon binnen. De mail kan nog wel eens in de spambox belanden. Heb je een gmail of hotmail account dan kan het patroon in je spambox terecht komen. Gebruik dan de zoekfunctie om te mail te vinden

De link in de mail is tijdelijk! Deze is niet voor altijd te gebruiken. De website ondergaat wekelijks updates waardoor linkjes in mails kunnen sneuvelen. Sla de patronen daarom gelijk op op je computer/tablet/telefoon.

TIP; Zet alle patronen op een USB stick. Mocht je computer/telefoon/tablet stuk gaan dan heb je gewoon alle patronen nog op de USB stick staan. Deze zijn al voor een paar euro te koop bij de Action.

Het downloaden van mijn patroon lukt niet. Wat nu?

Het kan zijn dat een bestand te zwaar is om te downloaden op je mobiel of tablet, probeer het dan op een computer of laptop. Je moet ook een Adobe Reader hebben want anders zal het patroon niet openen. Adobe Reader kan je gratis downloaden. Mocht het downloaden ondanks deze tips niet werken, stuur dan een mail naar info@bijtanteroos.nl. Vermeld wel even je bestelnummer.

Er zit geen download in mijn mail, hoe kan dat?

Niet alle patronen zijn downloads. Het patroon zit dan bij het pakket.

Mag ik mijn gekochte patroon delen?

Nee. Onderaan het patroon staat ook dat het patroon eigendom is van Bij Tante Roos en niet gekopieerd mag worden of gedeeld mag worden op internet, mits hier toestemming voor is gegeven. De producten die je maakt met de patronen mag je wel delen of verkopen.

Ik ben mijn patroon kwijt, wat nu?

Zodra je de mail ontvangt met de link van het patroon erin, download dan meteen het patroon en sla deze op in je computer/tablet/telefoon. Het patroon komt na het downloaden over het algemeen terecht in de map ‘ downloads ‘. De link in de mail is tijdelijk! Deze is niet voor altijd te gebruiken. De website ondergaat wekelijks updates waardoor linkjes in mails kunnen sneuvelen. Mocht je het patroon nou helemaal kwijt zijn of je computer is gecrasht dan kan je deze hier weer opnieuw opvragen https://www.bijtanteroos.nl/het-verloren-patroon/

TIP; Zet alle patronen op een USB stick. Mocht je computer/telefoon/tablet stuk gaan dan heb je gewoon alle patronen nog op de USB stick staan. Deze zijn al voor een paar euro te koop bij de Action.

Ik wil een patroon los kopen die bij een pakket hoort, kan dat?

Nee, zij zijn onderdeel van het pakket. De patronen die wel los te koop zijn vind je los in de webshop bij ‘patronen’.

Er is geen patroon meegestuurd, hoe kan dat?

Sommige pakketten hebben geen gekoppeld patroon, dan staat er in de omschrijving van het product een link naar een externe website of video waar het patroon te vinden is.

Ik snap niet wat er in het patroon wordt bedoeld, kunnen jullie mij helpen?

Wij omschrijven de patronen zo makkelijk mogelijk op, zodat wij zo min mogelijk vragen hierover krijgen. Probeer er eerst zelf achter te komen, met behulp van het internet (YouTube, Facebook, Google) of haaksters/breisters om je heen.

Patronen van Phildar zijn niet uitgetest door ons maar door Phildar zelf. Heb je hier vragen over neem dan contact op met Phildar of vraag hulp in brei/haakgroepen op Facebook of internet.

Lukt het toch nog niet? Neem dan contact op via de mail (info@bijtanteroos.nl) Vermeld dan wel even het ordernummer en de naam van degene die het pakket heeft aangekocht. Zo kunnen we ook degene helpen die het pakket cadeau hebben gekregen. Heb je deze informatie niet, dan kunnen we je ook niet helpen.

Soms is het zo dat een patroon je gewoon niet ligt, dit kan gebeuren. Ga dan niet zitten mokken want er is al genoeg negativiteit op de wereld. Je hebt evengoed het prachtige garen, ga daar iets leuks mee maken waar je meer feeling mee hebt. Het internet staat vol met leuke, veelal gratis patroontjes. Dompel je onder in creativiteit en ga lekker aan de slag.

Ik heb het patroon al gedownload maar het pakket is niet op voorraad of valt tegen, wat nu?

Ja dat is mogelijk. Wij retourneren dat je aankoopbedrag -€ 4,95 patroonkosten.