Bestellen & Verzenden

Hier vind je alle vragen over bestellen en verzenden.

Hoe plaats ik een bestelling?

Bestellen bij Bij Tante Roos is heel eenvoudig, maar mocht je er toch wat problemen mee hebben zijn hier de stappen die je moet doorlopen.

Stap 1.

Kijk rond op de website en klik op een gewenst artikel (artikelen kunnen losse producten zijn, maar ook pakketten). Kies indien nodig de gewenste kleur en hoeveelheid en klik op de knop ‘In winkelmand’.

Stap 2.

Bekijk je winkelmand na het plaatsen van een product of door bovenin de pagina op het winkelwagen icoon te klikken. Bij het totaalbedrag kan je kiezen of je jouw pakketje wil afhalen in Alkmaar of laten verzenden. Controleer je bestelling en klik op ‘Doorgaan naar afrekenen’.

Stap 3.

Vul je persoonlijke gegevens in (als je al ingelogd bent, dan hoeft dat niet meer).

Stap 4.

Kies je afrekenmethode en vervolgens op ‘Bestelling plaatsen’.

Als je al eerder een bestelling hebt gedaan, worden alvast een aantal gegevens vooraf invullen. Dan hoef je eigenlijk alleen maar te controleren op de gegevens kloppen. Wil je hierop een wijziging aanbrengen, dan kun je dat natuurlijk doen.

Hoeveel verzendkosten moet ik betalen?

Binnen Nederland

  • Een bestelling tussen de €2,50 – €7,50 = €3,00 verzendkosten
  • Een bestelling tussen de €7,50 – €50,00 = €4,95 verzendkosten
    Als meer dan €50 besteed, zijn de verzendkosten gratis
  • Woon je in de regio Alkmaar? Dan kan je gratis jouw bestelling ophalen aan de Bannewaard 146. We sturen je dan een mail als je bestelling klaar ligt om opgehaald te worden.

Buiten Nederland (België & Duitsland)

  • Een bestelling tussen de €2,50 – €10,00 = €4,95 verzendkosten
  • Een bestelling tussen de €10,00 – €50,00 = €7,50 verzendkosten
  • Een bestelling tussen de €50,00 – €100,00 = €4,95 verzendkosten
    Als meer dan €100 besteed, zijn de verzendkosten gratis

Heb je iets besteld, maar wil je er graag nog wat bij bestellen zodat het in hetzelfde pakket kan worden verstuurd. Reken dan de tweede bestelling af met ‘Afhalen in Alkmaar’ hiervoor worden geen extra verzendkosten verrekend. Meld even bij de opmerkingen dat het bij de andere bestelling moet worden bijgevoegd.
Dit kan alleen als jouw pakket nog niet verstuurd is!

Staat jouw land er niet bij?
We sturen niet snel naar andere landen omdat de verzendkosten dan oplopen. Wil je toch graag een bestelling doen, stuur dan even een mail naar .

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Bij ons kun je op drie verschillende manieren betalen: via directe bankoverschrijving, PayPal en iDeal/Mister Cash.

Meld bij een directe bankoverschrijving duidelijk uw ordernummer! We kunnen niet aan een naam opmerken om welke bestelling het gaat. En een omschrijving als ‘haakpakket’ of ‘breipakket met naalden’ is voor ons niet specifiek genoeg.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Het is mogelijk een bestelling te annuleren, indien dit binnen 24 uur gebeurt nadat de bestelling is geplaatst en mits de bestelling nog niet is verstuurd. Je kunt deze annulering doorgeven per mail: o.v.v. Annulering bestelling. Graag duidelijk het ordernummer van de te annuleren bestelling vermelden.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Wij doen ons best om jouw bestelling binnen 2 tot 4 werkdagen te leveren na de betaling. Het kan zijn dat we de producten niet op voorraad zijn dan duurt het iets langer.

Op welke dagen wordt er bezorgd?

Wij verzenden de pakketjes met de GLS zij bezorgen op maandag t/m vrijdag. We doen ons best om alle verzendingen op particulier te zetten zodat je in de mail zelf kan kiezen wanneer je pakket wordt bezorgd.

Kan ik naar een ander adres versturen?

Ja, in het afrekenproces is de mogelijkheid om naast het factuuradres een afleveradres in te voeren.
Let op! Wij leveren niet aan postbussen. Er moet namelijk getekend worden voor ontvangst van onze pakketten.

Ik woon niet in Nederland, kan ik alsnog bestellen?

Wij verzenden graag naar België en Duitsland, de verzendkosten zijn echter iets duurder. Woon je ergens anders en wil je toch graag bestellen, neem dan even contact op via de mail of via een privébericht op onze Facebookpagina.

Mijn pakket is incompleet wat nu?

Wij zijn ook maar mensen en maken af en toe een fout. Mocht je iets missen uit je bestelling, meld dan binnen een week na ontvangt van jouw pakket wat je mist. Als je later dan dit reageert kunnen wij niets voor je betekenen.