Bestellen & verzenden

Hier vind je alle vragen over bestellen en verzenden.

Hoe plaats ik een bestelling?

Bestellen bij Bij Tante Roos is heel eenvoudig, maar mocht je er toch wat problemen mee hebben zijn hier de stappen die je moet doorlopen.

Stap 1.

Kijk rond op de website en klik op een gewenst artikel (artikelen kunnen losse producten zijn, maar ook pakketten). Kies indien nodig de gewenste kleur en hoeveelheid en klik op de knop ‘In winkelmand’.

Klik op de link en volg de stappen, het is gemakkelijker dan je denkt 😉

Stap 2.

Bekijk je winkelmand na het plaatsen van een product of door bovenin de pagina op het winkelwagen icoon te klikken. Bij het totaalbedrag kan je kiezen of je jouw pakketje wil afhalen in Waarland of laten verzenden. Heb je een kortingscode dan kan je deze hier invullen. Kortingscodes kunnen niet achteraf verrekend worden. Controleer je bestelling en klik op ‘Doorgaan naar afrekenen’.

Stap 3.

Vul je persoonlijke gegevens in (als je al ingelogd bent, dan hoeft dat niet meer).

Stap 4.

Kies je afrekenmethode en vervolgens op ‘Bestelling plaatsen’.

Als je al eerder een bestelling hebt gedaan, worden alvast een aantal gegevens vooraf invullen. Dan hoef je eigenlijk alleen maar te controleren op de gegevens kloppen. Wil je hierop een wijziging aanbrengen, dan kun je dat natuurlijk doen.

Ik heb een kortingscode. Waar vul ik deze in?

Vul bij 1. de waardebon code in en klik dan op 2.

Deze kan je invullen op de winkelmand pagina. Vul de code in en de korting wordt automatisch verrekend. Kortingscodes zijn niet geldig icm andere kortingscodes en/of aanbiedingen/sale artikelen. Sommige kortingscodes zijn geldig vanaf een bepaald bedrag. De kortingscode van de aanmelding van de nieuwsbrief is geldig vanaf een bedrag van € 20,00. Kortingscodes kunnen niet achteraf verrekend worden, gebruik je kortingscode dan bij een volgende bestelling.

Hoeveel verzendkosten moet ik betalen?

Binnen Nederland

  • Een bestelling tussen de €1,00 – €50,00 = €4,95 verzendkosten voor bezorging met GLS en €5,95 voor bezorging met PostNL je mag zelf kiezen welke vervoerder jouw voorkeur heeft.
  • Als  je meer dan €50 besteed, zijn de verzendkosten gratis de verzending zal dan automatisch door de GLS verzorgd worden.
  • Woon je in de regio Waarland? Dan kan je gratis jouw bestelling ophalen aan de Slootgaardweg 17A Waarland. We sturen je dan eerst een mail als je bestelling klaar ligt om opgehaald te worden.

Buiten Nederland (België & Duitsland)

  • Een bestelling tussen de €1,00 – €100,00 = €6,95 verzendkosten door GLS.
    Als meer dan €100 besteed, zijn de verzendkosten gratis

Buiten Nederland ( Frankrijk )

  • Een bestelling tussen de € 2,50 – € 250,00 = € 27,95 verzendkosten

Heb je iets besteld, maar wil je er graag nog wat bij bestellen zodat het in hetzelfde pakket kan worden verstuurd. Reken dan de tweede bestelling af met ‘Afhalen in Waarland’ hiervoor worden geen extra verzendkosten verrekend. Neem van tevoren wel even contact met ons op via de mail ([email protected]) Meld even bij de opmerkingen dat het bij de andere bestelling moet worden bijgevoegd.
Dit kan alleen als jouw pakket nog niet verstuurd is!

Staat jouw land er niet bij?
We sturen niet snel naar andere landen omdat de verzendkosten dan oplopen. Wil je toch graag een bestelling doen, stuur dan even een mail naar [email protected].

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Bij ons kun je op veel verschillende manieren veilig betalen met Molly: via directe bankoverschrijving, PayPal, Klarna, iDeal/Mister Cash en Credit Card.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Het is mogelijk een bestelling te annuleren, indien dit binnen 24 uur gebeurt nadat de bestelling is geplaatst en mits de bestelling nog niet is verstuurd. Je kunt deze annulering doorgeven per mail: [email protected] o.v.v. Annulering bestelling. Graag duidelijk het ordernummer van de te annuleren bestelling vermelden.

Heeft u het patroon gedownload? Dan zijn de kosten hiervoor € 4,95

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Wij doen ons best om jouw bestelling binnen 2 tot 4 werkdagen te leveren na de betaling. Het kan zijn dat we de producten niet op voorraad zijn dan duurt het iets langer. Op uw bevestigingsmail staat dan meestal ‘nabesteld’ achter het product. Houdt met speciale acties, zoals bijvoorbeeld Black Friday en de feestdagen rekening met een langere levertijd.

Door wie wordt mijn bestelling geleverd?

Pakketten worden bezorgd met GLS of PostNL binnen Nederland, je ontvangt hiervoor een track & trace. Wij hebben geen invloed op het pakket zodra het bij ons hier de deur uit gaat. Mocht er een probleem ondervonden worden in verzending, neem dan eerst contact met GLS of PostNL op. Mocht je er niet uit komen, meld je dan bij ons.

Op welke dagen wordt er bezorgd?

Wij verzenden de pakketjes met de GLS en PostNL  zij bezorgen op maandag t/m vrijdag. Zodra de pakketten, door hun, bij ons zijn afgehaald, ontvangt u een mail met de track & trace code en indicatieve levertijd. Zijn er leveringsproblemen? Raadpleeg de track & trace code of neem contact op met GLS of PostNL. Zij kunnen je meer vertellen over de status van je pakket dan wij.

Kan ik naar een ander adres versturen?

Ja, in het afrekenproces is de mogelijkheid om naast het factuuradres een afleveradres in te voeren.
Let op! Wij leveren niet aan postbussen. Er moet namelijk getekend worden voor ontvangst van onze pakketten.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Ja dat kan. Woon je in de regio Waarland? Dan kan je gratis jouw bestelling ophalen aan de Slootgaardweg 17A Waarland. We sturen je dan eerst een mail als je bestelling klaar ligt om opgehaald te worden. Wij zijn een alleen een webwinkel met een magazijn, u kunt onze winkel niet bezoeken.

Ik woon niet in Nederland, kan ik alsnog bestellen?

Wij verzenden graag naar België en Duitsland, de verzendkosten zijn echter iets duurder. Woon je ergens anders en wil je toch graag bestellen, neem dan even contact op via de mail [email protected] of via een privébericht op onze Facebookpagina.

Mijn pakket is incompleet wat nu?

Wij zijn ook maar mensen en maken af en toe een fout. Mocht je iets missen uit je bestelling, meld dan binnen een week na ontvangt van jouw pakket wat je mist. Als je later dan dit reageert kunnen wij niets voor je betekenen.

Ik heb een vraag over mijn bestelling.

Als jouw vraag hier niet beantwoord wordt dan kan je ons bellen op maandag t/m donderdag van 10.00 – 17.00 op telefoonnummer 085 0602232

Je kan ons ook een email sturen op [email protected] deze beantwoorden wij zo veel mogelijk op maandag t/m vrijdag van 8.00 – 18.00. Is jouw vraag onverhoopt niet beantwoord dan staat het antwoord misschien al op de site bij het product of bij de klantenservice. Mocht dit niet het geval zijn stuur de mail dan gerust opnieuw.