fbpx

Enter your keyword

Zo bestel je een pakket in onze webshop

Zo bestel je een pakket in onze webshop

Zo bestel je een pakket in onze webshop

We hebben een nieuw systeem om pakketten te bestellen, dit geeft meer mogelijkheden en is voor ons makkelijker om te onderhouden. Je kan zelf kiezen welke kleuren je in je pakket wil ontvangen en het aantal bollen kan aangepast worden. Toch merken we dat sommige mensen hier wat moeite mee hebben, daarom heb we een stap-voor-stap uitleg voor je gemaakt.

Stap voor stap pakket bestellen bij Bij Tante Roos.

Stap 1.            Kies een haak- of breipakket.

 

Stap 2.            Kijk in de beschrijving hoeveel bollen je nodig hebt voor welke maat. Sommige pakketten hebben een vast aantal bollen, dan hoef je hier geen keuze in te maken.

Stap 3.            Vul het juiste aantal bollen aan. Zodat je genoeg hebt om de gewenste maat te maken. Klik hiervoor op het + icoon of het – icoon.

Stap 4.            Kies een kleur uit. Standaard staan de pakketten vaak op de kleuren van het voorbeeld, maar je kan je eigen combinatie maken. Klik op de kleurnaam en er verschijnt een lijst met kleuren. Als je een andere kleur kiest, veranderd de afbeelding van het garen, zo kan je een voorbeeld van de kleur zien.

 

Stap 5.            Kies eventueel optionele producten. Heb je nog niet de benodigde brei- of haaknaald? Dan kan je die vaak bij de optionele producten toevoegen. We geven meerdere opties. Je bent niet verplicht om deze producten toe te voegen. Je voegt ze toe door op het vakje te klikken en eventueel de maat of het aantal te veranderen.

Stap 6.1          Voeg het samengestelde pakket toe aan de winkelwagen door op de knop “In Winkelwagen” te klikken.
Stap 6.2          Krijg je een melding dat je het pakket niet in de winkelwagen kan doen?Dit komt omdat dan één of meerdere van de gekozen producten niet op voorraad is. We hebben kleuren die niet meer leverbaar zijn ingesteld (of garens die we niet regelmatig bestellen) en alle naalden staan op voorraad. Kom je er niet goed uit door welk product je het pakket niet in de winkelwagen krijgt? Stuur dan even een mailtje naar , dan kunnen we je vertellen waar het aan ligt en waarin je een eventuele andere keuze moet maken.

Tip!                 Wist je dat als je verder scrollt, je nog meer informatie kan vinden over het pakket. Onder alle producten staat een beschrijving en extra informatie.

 

Stap 7.            Ga naar de winkelmand na het toevoegen, door op de knop ‘Ga naar de winkelmand’ te klikken of door op het winkelwagen icoon te klikken.

 

Stap 8.            Ga vervolgens door naar Afrekenen.

 

Stap 9.1          Vul je volledige gegevens in. Vooral het adres + huisnummer en emailadresmoeten goed zijn ingevuld anders kunnen we het pakket niet opsturen en ontvang je geen patroon en bevestiging in de mail.
Let op! We verzenden NIET naar postbussen.
Stap 9.2          Kies je verzend- en betaalmethode, ga akkoord met de algemene voorwaarden en plaats je bestelling door op ‘Ga naar Kassa’ te klikken.

Tip!                 Schrijf je in voor onze nieuwsbrief, zo krijg je altijd leuke inspiratie, de nieuwste producten en extra’s zoals korting of gratis patronen in je inbox!

Stap 10.          Na het afrekenen krijg je verschillende mailtjes in je inbox. In het mailtje waarin we jouw bestelling hebben afgerond vind je het eventuele patroon.
Download direct het patroon en sla hem goed op. Als we wijzigingen maken aan de website of om wat voor reden niet meer bestaan kan jij wel aan de slag met jouw pakket.

Stap 11.          Pakketten worden bezorgd met GLS, je ontvangt hiervoor een track & trace. Wij hebben geen invloed op het pakket zodra het bij ons hier de deur uit gaat. Mocht er een probleem ondervonden worden in verzending, neem dan eerst contact met GLS op. Mocht je er niet uit komen, meld je dan bij ons.

 

Geniet van je pakket, maak er iets moois van!